Розвиток

 

Злітно-посадкова смуга

Новий перон

Новий термінал А для міжнародних рейсів

Встановлення телескопічного трапа

Новій термінал В для внутрішніх рейсів

 

 
 

У 2008-2009 роках у аеропорті Київ була реконструйована і подовжена злітно-посадкова смуга, оновлено світлосигнальне обладнання. Доступна для виконання зльотів і посадок повітряних суден довжина смуги була збільшена з 1 800 метрів до 2 310 метрів. Це дозволило аеропорту вже в 2009 році приймати середньомагістральні повітряні судна типу Airbus A320 і Boeing 737. На стару смугу могли сідати лише літаки Як-40, Як-42, Ан-24 і невеликі літаки бізнес-авіації.

 фото: Ігор Бубін

31 квітня 2009 року посадку на оновлену смугу виконав авіалайнер A320 лоу-кост авіакомпанії Wizz Air Україна. 27 березня 2011 року авіаперевізник переніс в аеропорт Київ свою базу.

 
 
У жовтні 2012 року розпочав роботу новий перон, розрахований на стоянку шести середньомагістральних літаків, що збільшило загальне число стоянок в аеропорту для повітряних суден типу A320 і Boeing 737 з чотирьох до десяти.
 
фото: Віталій Несенюк
 
 
У квітні 2011 року в аеропорті Київ почалося будівництво нового міжнародного терміналу А. Новий триповерховий аеровокзальний комплекс площею 14 000 кв. метрів і пропускною спроможністю 500 пасажирів на годину був зданий в експлуатацію 22 травня 2012 року. 
 
фото: Віталій Несенюк
 
 
Восени 2012 року в лівому крилі терміналу розпочато будівництво галереї для телескопічного трапа. Сам аероміст планується змонтувати до кінця 2012 року. Це дозволить проводити посадку та висадку пасажирів безпосередньо з терміналу в літак без необхідності виходу на вулицю і використання перонних автобусів.
 
 
 
 
У даний час ведеться проектування нового терміналу В, в якому будуть обслуговуватися внутрішні авіарейси. Обрана аеропортом Київ концепція розвитку аеровокзального комплексу „все під одним дахом” передбачає, що новий аеровокзал буде інтегрований з існуючим міжнародним терміналом А.
 
 
 
Це дозволить пасажиром виконувати пересадку з міжнародного рейсу на внутрішній і навпаки, подолавши лише кілька десятків метрів, а також значно поліпшить якість послуг, які надаються авіамандрівникам на внутрішніх рейсах.
 
 
 
Середньострокові плани розвитку аеропорту передбачають також будівництво ангарного комплексу для розміщення восьми літаків різного класу, нового офісного центру, готелю, а також створення окремої інфраструктури для обслуговування малої авіації і вертольотів.

 

               

 

 

24 грудня 2014 Внутрішні рейси переводяться на обслуговування до Терміналу «А» 23 грудня 2014 Аеропорт «Київ» презентує «Українське диво» 12 грудня 2014 Огляд світових авіаційних новин 12.12.14

Підписатися на новини

Всі новини
URGA Wizz Air flydubai Transaero